Інформаційний працівник

Цей курс охоплює програму "Інформаційний працівник", який допоможе учням набути навичок практичного застосування інформаційних технологій і суттєво поповнити загальний багаж знань.
Виконуючи шість проектів, пов'язаних із видавничою справою, фільмотворенням, веб-дизайном, моделюванням процесів, статистичними розрахунками, учні матимуть можливість відчути себе в ролі письменника, режисера, науковця, програміста. Проектна методика викладання надасть їм змогу швидко навчитися командній роботі, плануванню своєї діяльності і діяльності інших членів команди.
Курс розроблено за і посібником Інформаційний працівник. В. П. Костюков, Е. В. Мотурнак, К.: Вид.група BHV, 2011. ISBN 978-966-552-253-9, 336 с.
Проект 3 . "Створюємо відеокліп. Соціальна реклама".


Соціальні ролики — інструмент для створення нового суспільства

Соціальна реклама - це реклама не конкретного товару, а «ставлення до світу». 

Зараз, особливо в Інтернеті, можна знайти багато соціальних роликів, створених простими пересічними людьми. Такі ролики змушують думати, змінюватися, йти вперед, відмовлятися від матеріальних цінностей взамін на духовні, іноді дух захоплює і хочеться змінити своє життя на краще. Наведу як приклад одного з моїх улюблених роликів, тривалістю всього 40 секунд. «Напис: Рівно через 30 секунд твоє життя зміниться. Пішов зворотний відлік 30-ти секунд ... 27 ... 26 ... .18 ... .. 12 ... .. 9 ... .2 ... .. 1 ... .. 0 ... ... Напис: Щось змінилося? Твоє життя не зміниться саме по собі. Тільки ти можеш змінити своє життя ». Так ..., тут мимоволі замислюєшся про себе, про свої вчинки і про своє життя. Багато роликів спрямовані на підняття настрою, на подолання в собі страхів, є ролики, які мотивують не зупинятися й не здаватися.
Зняти соціальний ролик — це посильне завдання для кожного. І це доведено вже тим, що в просторах Інтернету багато позитивного, сильного і доброго відео від простих користувачів. Соціальна реклама про доброту може стати громадським рухом, якщо зосередити свою увагу на рекламі саме морально-етичних цінностей. Тоді весь негатив у вигляді наркотиків, алкоголю, зла, байдужості один до одного будуть нейтралізовані світлом добра і краси. І все це можуть здійснити люди з позитивним способом мислення. Чи переможе гарна думка погану — залежить виключно від кожного з нас. Тож вибір за нами. Всякий великий шлях починається з першого кроку.
Маючи мобільний телефон з камерою, комп'ютер та Інтернет, кожен стає потенційним режисером, а маючи творчі ідеї — потенційним сценаристом. Соціальна реклама — це реальний спосіб комусь допомогти, це реальний спосіб змінити свідомість суспільства. Це реальна можливість своєю діяльністю і творчістю внести у Світ частинку доброти й світла, поділитися з іншими гарними думками і позитивним зарядом емоцій. Створюймо соціальну рекламу, яка реально зможе допомогти людям! Творімо Добро разом, тут і зараз!
                                                                                    Олег Аронсон, м. Харків

ТОП-11 шедеврів української соціальної реклами


Документи  проекту:
Складові проекту:
  • соціальний плакат;
  • відеокліп.



Проект 2 . "Створюємо відеокліп. Буктрейлер".
Буктрейлер (від англ. book — книга, англ. trailer — тягач, причіп) — короткий відеоролик за мотивами книги, кліп по книзі. Метою створення буктрейлера є спонукання до прочитання книги. Його особливістю є те, що розповідь про книгу подається в образній, інтригуючій формі.
Перші відеоролики про книги почали з'являтися у 2002 році і набули популярності з розвитком YouTube та йому подібних сервісів. У 2003 році відбувся перший публічний показ буктрейлера — про десятий роман вампірської саги Крістін Фіхан «Темна симфонія». Розвиток соціальних мереж, блогів, серверів відеоінформації на зразок YouTube та іншого привело до того, що у розвинутих країнах представлення кожного бестселера здійснюється разом з буктрейлером. В Україні буктрейлери ввійшли у вжиток з 2009 року.
Через доступність програмних засобів, що дають можливість записувати буктрейлери, їх переважну більшість створюють аматори, які хочуть візуалізувати свої враження від книги. Якість таких промо-роликів у більшості випадків низька, тому вони не повністю розкривають задум. Якщо за виготовленням буктрейлера, для підвищення продажі потенційного бестселера, береться видавництво, то на зйомки виділяються десятки тисяч доларів.
Створення буктрейлерів стало справжнім видом мистецтва. На спеціалізованих фестивалях, які ініціюють відомі бібліотеки, журнали та окремі видавництва, вручаються нагороди за найкращі з них.
У переважній більшості тривалість буктрейлера не перевищує три хвилини. Він не містить спойлерів — інформації про сюжет книги. За призначенням буктрейлери поділяють на видавничі (вихід нової книги) та бібліотечні (про книгу з фонду).

Буктрейлери можуть бути ігровими, неігровими, анімаційними, виготовленими у формі акторської гри, комп'ютерної графіки або мультиплікації, колажу. Подача інформації про книгу буває розповідна, атмосферна або концептуальна.

Як створити буктрейлер? (презентація, поради)

Проект 1. "Літературна мозаїка".

Зміст та завдання проекту:

Створити електронну книгу з обраного тексту, що збережено у файлі в форматі *.txt і підготувати її для публікації в друкованому та електронному вигляді в форматі MS Word згідно вимог типографії. Текст повинен форматуватися тільки з використанням стилів, без безпосереднього форматування. Книга повинна мати обкладинку, ілюстрації, колонтитули, відповідні назвам глав, нумерацію сторінок, автоматичний зміст та список ілюстрацій, вихідні дані, анотацію та глосарій персонажів. Об’єм книги в фінальному форматуванні повинен бути від 50 до 200 сторінок, та бути кратним чотирьом. Файл з книгою повинен бути запакований в форматі .rar або .zip.

По виконаній роботі потрібно зробити звіт за вказаною формою.

Допоміжні матеріали до проекту.